جستجو

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

حمایت از ما

افتتاح بزرگ‌ترین مرکز خدمات و فروش تلفن همراه سامسونگ در شمال تهران

سامسونگ در راستای بهبود خدمت‌رسانی و فروش محصولات بخش تلفن‌ همراه، بزرگ‌ترین مرکز خدمات و فروش خود را در شمال تهران راه‌اندازی کرد. با توجه به همه‌گیر شدن استفاده از گوشی‌ هوشمند و به تبع آن، افزایش نیاز به خدمات مرتبط با این محصول، شرکت‌های سازنده باید برنامه‌ریزی دقیقی برای توسعه‌ی فروشگاه‌ها و مراکز خدمات […]

این مطلب را به اشتراک بگذارید


سامسونگ در راستای بهبود خدمت‌رسانی و فروش محصولات بخش تلفن‌ همراه، بزرگ‌ترین مرکز خدمات و فروش خود را در شمال تهران راه‌اندازی کرد.

با توجه به همه‌گیر شدن استفاده از گوشی‌ هوشمند و به تبع آن، افزایش نیاز به خدمات مرتبط با این محصول، شرکت‌های سازنده باید برنامه‌ریزی دقیقی برای توسعه‌ی فروشگاه‌ها و مراکز خدمات پس از فروش داشته باشند. سامسونگ به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی در بخش موبایل در جهان و ایران، به‌منظور ارتقاء کیفیت خدمات خود روز گذشته اقدام به بازگشایی مرکز خدمات و فروش تلفن همراه جدیدی در بلوار آفریقا تقاطع خیابان آرش کرد؛ این مرکز با مساحتی بالغ بر ۳۰۰ متر مربع، نه‌تنها بزرگ‌ترین مرکز خدمات و فروش سامسونگ در شمال تهران محسوب می‌شود، بلکه به ادعای سامسونگ کاملا با استانداردهای جهانی چنین مراکزی مطابقت دارد.

افتتاحیه مرکز خدمات پس از فروش سامسونگ

این مرکز با همکاری «همراه سرویس خاورمیانه» به‌عنوان نماینده‌ی خدمات و «ایما همراه» به‌عنوان نماینده‌ی فروش فعالیت خواهد کرد و در آن علاوه بر خدمات مرسوم در چنین مراکزی، مشاوره‌ی رو در رو و امکان انتخاب طیف وسیعی از محصولات بر اساس نیاز و سلیقه‌ی کاربران وجود دارد. علیرضا توسلی، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ موبایل در ایران، در مورد تمایز این مرکز با نمونه‌های دیگر چنین گفت:

در این مرکز، کاربران سامسونگ قادر خواهند بود علاوه بر دریافت خدمات در سطح جهانی، تجربه‌ای لذت‌بخش و در عین حال اطمینان‌بخش از مراجعه به یک مرکز خدمات و فروش داشته باشند.

در حاشیه‌ی مراسم آغاز به کار این دفتر خدمات که با حضور اصحاب رسانه، مدیران ارشد سامسونگ ایران و جمعی از مدعوین برگزار شد، علیرضا توسلی در مورد اهداف سامسونگ در بازار موبایل کشورمان سخن گفت. به گفته‌ی وی شرکت سامسونگ با حضور فعال و رسمی در بازار ایران، همواره بر آن است که از طریق تأمین حداکثری کالا در سطح عرضه، نظارت بر نحوه قیمت‌گذاری، برگزاری جشنواره‌های فروش، توسعه و بهبود شبکه خدمات و فروش و همچنین ارائه خدمات VIP، در راستای حفظ حقوق مصرف‌کننده اهتمام ورزد.

افتتاحیه مرکز خدمات پس از فروش سامسونگ

ساعت‌ هوشمند، انواع گوشی‌ و تمام لوازم جانبی مرتبط با محصولات بخش موبایل سامسونگ در این مرکز برای تجربه در اختیار علاقه‌مندان خواهد بود. شایان ذکر است که در این مرکز مشتری از مراحل تعمیر محصول خود آگاه می‌شود. طبق اعلام سامسونگ کارشناسان ویژه‌ی این مرکز، پس از اعلام مشکل به کاربر و در صورت جدی نبودن آن، در کمتر از یک ساعت اقدام به تعمیر محصول می‌کنند.

نامی طهماسبی به‌عنوان مدیر ارشد خدمات پس از فروش سامسونگ در ایران، در مورد خدمات این مرکز چنین گفت:

در راستای سیاست‌ها و استانداردهای جهانی خدمات سامسونگ، در این مرکز ضمن برقراری ارتباطی تأثیرگذار با مشتریان، مدیریت متمرکز خدمات پس از فروش و نظارت دقیق بر درخواست‌ها و فرآیندهای مربوطه این خدمات، گامی منحصربه‌فرد به سوی افزایش سطح رضایت‌مندی مصرف‌کنندگان برداشته خواهد شد.

افتتاحیه مرکز خدمات پس از فروش سامسونگ

طهماسبی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود به برنامه‌های جدید سامسونگ در بخش خدمات پرداخت:

ما با بهره‌گیری از برنامه‌های آموزشی مختلف، با محوریت معرفی محصولات این شرکت، این امکان را برای شما فراهم می‌کنیم تا از دانش کارشناسان مجرب این مرکز بهره‌مند شوید و تمامی مراحل تعمیر محصول خود را از نزدیک مشاهده و پیگیری کنید.

 این مرکز خدمات در آدرس تقاطع خیابان بلوار آفریقا و آرش، پلاک ۳۷ واقع شده و آماده‌ی خدمت‌رسانی به کاربران و علاقه‌مندان به محصولات سامسونگ است.



منبع خبر

این مطلب را به اشتراک بگذارید

نظرات

بدون دیدگاه

دیدگاه شما چیست؟

دسته‌ها

تبلیغات

آمار سایت

  • 239
  • 345
  • 657,642
  • 2
  • 72,829
  • مرداد ۲۴, ۱۳۹۷

فال حافظ

نیت کرده ، دکمه را بزنید.

خرید سریع شارژ تلفن همراه